برگزاری سومین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان به میزبانی اداره هلال احمر شهرستان سمنان .
برگزاری سومین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان به میزبانی اداره هلال احمر شهرستان سمنان .
"سومین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان "به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برگزارشد.
دراین جلسه ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان دررابطه با سوابق اجرایی واهداف برنامه پیام گزاران سلامت و اقداماتی که ازابتدا تا کنون انجام گردیده توضیحات لازم را ارائه نمود .
علی پور ،ریاست جمعیت هلال احمر ضمن خوش آمد گویی به حضار در راستای تداوم برنامه وهماهنگی وهمکاری ادارات جهت برطرف نمودن مسائل حوزه سلامت مطالبی رابیان داشت.
آموزش در رابطه با تب مالت به روش shep توسط باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها وهمچنین معرفی برنامه داوطلبان سلامت و نقش مشارکت های مردمی توسط پوررضایی ،از دیگر برنامه های اجرا شده بود.