برگزاری کمیته نظام مراقبت بیماریهای واگیر و آنفلوانزا،ستاداربعین درمرکز بهداشت سمنان
"کمیته نظام مراقبت بیماریها"درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری کمیته نظام مراقبت بیماریهای واگیر و آنفلوانزا،ستاداربعین درمرکز بهداشت سمنان
"کمیته نظام مراقبت بیماریها"درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
باتوجه به فرارسین ماه محرم و صفر واهمیت سلامت عزاداران و بمنظور مدیریت کنترلی و پیشگیری بویژه کنترل عوامل محیطی ، جلسه ای باحضور نمایندگان بیمارستاهای کوثر، امیر(ع)، سینا، معاونت بهداتشی دانشگاه، فرمانداری، معاونت درمان دانشگاه، محیط زیست، نیروی انتظامی وادارات مداخله گر در این امربه بحث و گفتگو پرداختند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن عرض خوش آمد، درخصوص اهمیت برگزاری جلسه توضیحاتی ارائه و مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان درخصوص اهمیت موازین بهداشت محیطی، باجان کارشناس بیماریها نیز درخصوص اهم فعالیتهای انجام شده درحیطه مبارزه بابیماریها و انتظارات موجود ازادارات ارائه دادند.