برگزاری کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

" کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین " بامحوریت پشه آئدس و مالاریا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

این کمیته با حضور نمایندگان ادارات و سازمانهای برون بخشی مرتبط با موضوع کمیته وبیا ن مطالب آموزشی ، عملکرد مرکز بهداشت و انتظارات از ادارات و سازمان و نیز اهمیت مراقبت بیماری برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 52822
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر