برگزاری کمیته زندان دردفتر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان سمنان
برگزاری کمیته زندان دردفتر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته زندان درتاریخ16/12/94 دردفتر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
برگزاری کمیته زندان دردفتر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته زندان درتاریخ16/12/94 دردفتر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
نظر به اهمیت اجرای موازین بهداشتی در اماکن تجمعی مخصوصا زندانها ،کمیته بررسی مسائل بهداشتی زندان(اردوگاه حرفه آموزی)برگزار شد.دکتر فتاحی ضمن خیر مقدم به حضار که شامل مسئولین واحدهای مرکز بهداشت و نماینده زندان اردوگاه بود به بیان هدف از این کمیته پرداخت.وی گفت:"رعایت موازین بهداشتی درزندان و سلامت زندانیان و پرسنل شاغل دراینگونه اماکن ازاهیت خاصی برخوردار است."
مسئولین واحدهای بهداشت محیط، بیماریها، حرفه ای، آزمایشگاه غربالگری، بهداشت روان ،آموزش،خانواده و...نقش و اهمیت بهداشت دراردوگاه را بیان و آمادگی خودرادر نیل به اهداف سلامت زندانیان اعلان داشتند. دراین کمیته واکسیناسیون هپاتیت، اهمیت آموزش و بهداشت روان، بهداشت محیط آشپزخانه، کارگاههای تولیدی جدیدالتاسیس وآزمایش H.I.V مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :