برگزاری کمیته التور شهرستانی درمرکز بهداشت سمنان.
برگزاری کمیته التور شهرستانی درمرکز بهداشت سمنان.
"کمیته التور شهرستان "درمرکزبهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری کمیته التور شهرستانی درمرکز بهداشت سمنان.
"کمیته التور شهرستان "درمرکزبهداشت سمنان برگزارشد.
باعنایت به فرارسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از بروز بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی با اولویت وبا، اولین کمیته شهرستانی با حضور ادارات و نهاد های سازمانی و مسئولین فنی واحد ها در جهت برنامه ریزی و پیشبرد اهداف ،برگزارشد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و نمایندگان ادارات مرتبط با این کمیته گفت":بعضی از بیماریها قابل پیش بینی بوده و بسیاری از آنان قابل پیش بینی نمی باشند.بیماری التور پنانسیل عظیمی داشته ودرکمترین زمان عده زیادی را درگیرمیکند.دراپیدمیها پیشگیری بمراتب آسانتر و مهمتر بنظر میرسد."
خانم دکتر معانی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریها نیز ضمن اشاره به عملکرد واحد درزمینه التور اشاره کرد:امر تشخیص بموقع ،تاثیر مهمی در کنترل و پیشگری بیماری دارد."
سپس مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط، به بیان عملکرد واحد مهندسی بهداشت محیط پرداخت.پایان بخش این کمیته نظرات و پیشنهادات کاربردی نمایندگان ادارات شهرستان بود.
لینک کوتاه خبر :