برگزاری کمیته آموزش و استاندارد سازی رسانه های آموزش ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته آموزش و استاندارد سازی رسانه های آموزش ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.
کمیته آموزش و استاندارد سازی رسانه های آموزش ، درمرکز بهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.
این کمیته با حضور دکتر معانی ریاست مرکز بهداشت سمنان و اعضای کمیته برگزارو پوررضایی مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شهرستان در خصوص برگزاری گارگاه های آموزشی اعلام شده از طرف کمیته اجرایی آموزش معاونت توسعه و مدیریت منابع جهت پرسنل، آموزش های لازم را ارائه نمود.
همچنین بررسی پمفلت با عنوان" "مراقبت های بهداشتی دهان و دندان در کودکان زیر 2 سال" از دیگر اقدامات این کمیته بود.
این جلسه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :