برگزاری کلاس آموزشی جهت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کلاس آموزشی جهت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کلاس آموزشی جهت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

 

کلاس آموزشی توسط کلینیک مشاوره بیماریهای رفتاری ، در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

 

خانم دکتر شریف و خانم پارسااز کلینیک مشاوره بیماریهای رفتاری و ژنتیک ، نکات آموزشی پیرامون ایدز .اچ. آی. وی ، اقدامات قابل انجام درکلینیک مشاوزه بیماریهای رفتاری را جهت کارکنان مزکزبهداشت شهرستان سمنان بیان نمودند.

 

درپایان به سوالات همکاران پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 54599
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *