برگزاری کارگاه های روانشناسی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان
برگزاری کارگاه های روانشناسی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان
کارگاه آموزش بازگویی روانشناختی تیم های مداخلات روانی اجتماعی و بدرفتاری درکودکان و حقوق آنان درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این کارگاه توسط واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان برای پرسنل آن مرکز(محیطی ) و پرسنل پیش بیمارستانی اورژانس 115 در تاریخ های 4 و 11 بهمن ماه برگزار گردید.مدرسین کارگاه خانم ها خیرخواهان(رواشناس مرکز فامیلی)، علی محمدی(روانشناس مرکز مطلبی) بودند.
یکی از نکاتی که در این کارگاه مورد بحث قرار گرفت راهکارهای مدیریت استرس و پیشگیری از فرسودگی شغلی بود.
درضمن کارگاه بدرفتاری باکودکان و حقوق آنان درخانواده و اجتماع جهت پرسنل محیطی و ستادی نیز درهمان تاریخ توسط خانمها امیریان (روان شناس مرکزسراج )و شریعتی (روانشناس مرکز مهر )برگزار و درمورد انواع خشونتهای کلامی و روانی نسبت به کودک وراههای کاهشن آن آموزش داده شد.