برگزاری همایش غلبه بر دیابت
برگزاری همایش غلبه بر دیابت
به مناسبت هفته سلامت همایش غلبه بر دیابت در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی در تاریخ ١٢/٢/٩٥ برگزار گردید.
به مناسبت هفته سلامت همایش غلبه بر دیابت با حضور سفیران سلامت ، رابطین بهداشتی ، بیماران دیابتی و پرسنل دانشگاه در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی در تاریخ ١٢/٢/٩٥ برگزار گردید.
در این همایش به بیان اهداف و اصول مراقبت و پیشگیری از بیماری دیابت توسط متخصصین محترم دانشگاه پرداخته شد. و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :