برگزاری مراسم تقدیراززحمات خانم یغمایی حسابدارمرکز بهداشت
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
یغمایی حسابدارمرکز بهداشت سمنان به جمع بازنشستگان پیوست.
برگزاری مراسم تقدیراززحمات خانم یغمایی حسابدارمرکز بهداشت
یغمایی حسابدارمرکز بهداشت سمنان به جمع بازنشستگان پیوست.
این مراسم که بدلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مختصر برگزارشد دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن تشکر اززحمات خانم یغمایی حسابدار مرکز بهداشت گفت:" موضوع تقدیر و تشکر ازدیرباز بین ماایرانیان وجودداشته و تقدیر و تشکر از یکدیگر امری اجتماعی است. لذا اینجانب ازطرف پرسنل مرکز بهداشت سمنان اززحمات خانم یغمایی در طول تصدی حسابدار مرکز بهداشت تقدیر و تشکر نموده و بهترینهارابرای ایشان ارزومندم."
همکاران حاضر درمراسم به نوعی ازهمکاری ایشان تقدیر و تشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :