برگزاری دومین جلسه مسئولین مراکز سلامت

برگزاری دومین جلسه مسئولین مراکز سلامت

برگزاری دومین جلسه مسئولین مراکز سلامت

دومین جلسه مسئولین مراکز سلامت در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

دومین جلسه مسئولین مراکز سلامت در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیر مقدم به بیان اهداف این جلسه پرداخت. مسئولین مراکز وواحدها مصوبات جلسه قبلی را مرور و پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دادند. آقای سعداللهی کارشناس توانبخشی سخنران قبل از این جلسه بود که نکاتی را مبنی بر مراجعه کودکان دارای مشکل تکلم، لکنت زبان ،نحوه ارجاع،و راهنماییهای لازم به کلینیکهای مرتبط بیان داشت وی گفت:"سن شیوع لکنت زبان 6-5/2 سالگی بوده و هرچند کودکان به مرور دارای تکلم صحیح میشوند اما نیاز به مراجعه به مراکز توانبخشی رادارند." موضوع قرصهای ویتامین dنیز مورد رغبت مردم و پیگیریهای آنان به مراکز شده و بدلیل سهولت مصرف و فقدان طعم خاص مرتب خانوار ها مصرف مینمایند. منتهی تاکید بر نظارت در مصرف آن شد. مبحث واکسن 3 ظرفیتی فلج به 2 ظرفیتی درمراکز سلامت نیز توسط خانم دکتر معانی پزشک مسئول واحد بیماریها مطرح شد. خانم پوررضایی جهت اعلان نظر خبر و ارسال فوری به اینجانب.
  • کد خبر : 7115
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی