برگزاری دومین جلسه خانه مشارکت ، در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری دومین جلسه خانه مشارکت ، در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
دومین جلسه خانه مشارکت ،درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
در ابتدا قاسمی رئیس خانه مشارکت شهرستان پس ازخوشامدگویی درخصوص توجه بیشتر اعضای خانه مشارکت به اهمیت ایثارو آموزش صحبت کرد.سپس دکتر دوستمحمدی کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده در زمینه مناسبت های هفته بهداشتی مهرماه(کودک، سالمند و سلامت بانوان بیاناتی راارائه نمود.
در ادامه مهندس شریعت مداری کارشناس بهداشت محیط در مورد فعالیت های بهداشت محیط و روز جهانی بهداشت محیط( 4 مهر) و آموزش هایی در خصوص پشه آئدس و دفع بهداشتی زباله مواردی را بیان کرد. جلسه با پرسش و پاسخ اعضا به پایان رسید.
لینک کوتاه خبر :