برگزاری جلسه کمیته ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی ویژه اربعین حسینی .
برگزاری جلسه کمیته ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی ویژه اربعین حسینی .
"جلسه کمیته ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی ویژه اربعین حسینی "در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این جلسه با هدف ارتقای سواد سلامت زائران کربلا و کاهش خطرات سفر ،توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت وبا همکاری واحد های پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
در ابتدا پور رضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با مشارکت سازمان ها و ادارات در رابطه با پیاده روی اربعین مطالبی ارائه نمود.
سپس باحان کارشناس مسئول یشگیری و مبارزه با بیماری ها دررابطه با راه های پیشگیری از بیماری های واگیر ، پشه آئدس و... به مدعوین آموزش داد .
آموزش بهداشت مواد غذایی و پیشگیری از بیماری های گوارشی توسط مهندس کاظمی کارشناس بهداشت محیط ،از دیگر برنامه ها بود . در پایان ،جلسه با پرسش و پاسخ به اتمام رسید.