برگزاری جلسه موارد مثبت کرونا درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
برگزاری جلسه موارد مثبت کرونا درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
موارد مثبت کرونا، عنوان جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان بود.
درراستای اهمیت پیشگیری از کرونا و لزوم واکسیناسیون برعلیه این بیماری ،جلسه ای باحضور دکتر معانی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی در دفترریاست برگزارشد.
ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن مهم برشمردن واکسیناسیون کرونا ،رنگ بندیهای کووید 19 ، نمونه برداری آزمایشگاه، محیط های آزمایشگاهی، رهگیری و نظارت رادراین جلسه عنوان و نظرات جمع دراین راستا اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :