برگزاری جلسه مشترک مرکزبهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی
برگزاری جلسه مشترک مرکزبهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی
مرکز بهداشت سمنان و ریاست اداره دامپزشکی شهرستان جلسه مشترک برگزار نمودند.
دکترمعانی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خوش آمدگویی به دکتر غفاری ریاست اداره دامپزشکی شهرستان سمنان وبا حضور واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه بابیماریها با فرارسیدن عید سعید قربان و رعایت مسائل بهداشتی در قربانی ، نثطه نظرات خودرا پیرامون ذبح بهداشتی و تامین سلامت همنوعان بیان نمودند.
لازم به ذکر است 21-15 تیرماه " هفته زئونوز(بیماریهای مشترک انسان و حیوان )" میباشد.
لینک کوتاه خبر :