برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان

برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان

برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان

مسئولین واحدهای ستادی ،درجلسه پایش وزارتی درجلسه دفترریاست شرکت کردند.

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان  درجمع مسئولین واحدهای ستادی پیرامون اعزام تیم پایش وزارتی  به مرکز بهداشت سمنان نکات مهمی راپیرامون نظارت از مراکزخدمات جامع سلامت، پایگاهها و خانه های بهداشت یادآوری  نمود.

اعضای جلسه پیرامون موضوع پایش، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 41336
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *