برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان
برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت سمنان
مسئولین واحدهای ستادی ،درجلسه پایش وزارتی درجلسه دفترریاست شرکت کردند.
دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان درجمع مسئولین واحدهای ستادی پیرامون اعزام تیم پایش وزارتی به مرکز بهداشت سمنان نکات مهمی راپیرامون نظارت از مراکزخدمات جامع سلامت، پایگاهها و خانه های بهداشت یادآوری نمود.
اعضای جلسه پیرامون موضوع پایش، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :