برگزاری جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان
برگزاری جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان
جلسه شورای بهداشتی، درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.
این جلسه باحضور دکترمعانی،رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان،پزشکان، مسئولین پایگااهای سلامت و واحدهای فنی ستادی برگزار گردید.
دکترمعانی ضمن عرض خیرمقدم ،به بیان اهداف جلسه پرداخت.
مهمترین عناوین مطرح شده در این جلسه شامل:تشکیل هسته آموزشی مرکز بهداشت، بررسی عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاهها،معرفی مراکز برتردرفصل بهار،شاخصهای طب ایرانی،بروز رسانی پرونده های مدارس، برگزاری جلسات مجمع سلامت و جلسات برون بخشی درراستای نیازسنجی، کدهای بیماریهای روان درسامانه سیب،بررسی مصوبات کمیته مرگ و میر کودکان و نوزادان،بررسی درصد پوشش برنامه جوانی جمعیت، موالید زنده مراکزبراساس طرح آمایش امید، بیماریابی سل، التورومالاریا،خطرسنجی، شناسایی و مراقبت دیابت و فشارخون، تداوم ارائه خدمات به مراجعین مانند اندازه گیری فشارخون درزمان قظعی برق بود.