برگزاری جلسه شورای بهداشتی ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه شورای بهداشتی ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جلسه شورای بهداشتی ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

"جلسه شورای بهداشتی "،در مرکزبهداشت شهرستان تشکیل شد.

این جلسه باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ،پزشکان، مسئولین واحدهای ستادی و پایگاههای سلامت برگزارو پیرامون مدیریت بحران، بیماریهای مشترک انسان و حیوان، ثبت فوت سال 1403، خطرسنجی ، اجرای نیازسنجی سلامت و مداخلات گروههای خودیار بحث و تبدل نظرشد.

  • کد خبر : 57451
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *