برگزاری جلسه خودمراقبتی در دفتر ریاست مرکز بهداشت
برگزاری جلسه خودمراقبتی در دفتر ریاست مرکز بهداشت
جلسه خودمراقبتی ، با حضور ریاست مرکز بهداشت و واحدهای بهداشت محیط، حرفه ای،گسترش شبکه،آموزش بهداشت،پیشگیری و مبارزه با بیماریها و تغذیه در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
جلسه خودمراقبتی ، با حضور ریاست مرکز بهداشت و واحدهای بهداشت محیط، حرفه ای،گسترش شبکه،آموزش بهداشت،پیشگیری و مبارزه با بیماریها و تغذیه در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
درراستای طرح ملی خودمراقبتی موضوع خودمراقبتی سازمانی باهدف استفاده از برنامه های ارتقای سلامت محیط کار سالم، زندگی سالم جهت کارکنان سازمانها ، همکاران محترم ،نظرات و راهکارهای خودرا مبنی بر مثمر ثمر بودن خودمراقبتی در محل کار ایراد نمودند.
تشکیل شورای ارتقای سلامت،برگزاری کارگاه برنامه عملیاتی مشترک و پایش وارزشیابی به وسیله شورا،ثبت عمکرد خودمراقبتی سازمانی در سامانه ایکه قرار است از وزارت بهداشت اعلان شود از دیگر مباحث مطروحه بود.
بیان عنوان موضوع جلسه درکارگروه آتی سلامت و امنیت غذایی فرمانداری و برنامه های هفته سلامت قابل اقدام خواهد بود.
لینک کوتاه خبر :