برگزاری جلسه خانه مشارکت مردم درسلامت
جلسه "خانه مشارکت مردم درسلامت "در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری جلسه خانه مشارکت مردم درسلامت
جلسه "خانه مشارکت مردم درسلامت "در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
در این جلسه کهنمایندگان سازمان های مردم نهاد،کانون سلامت محله، بهورزان، داوطلبان سلامت، ورزشکاران، کارگران و انجمن های صنفی،آموزش و پرورش،انجمن اولیا و مربیان و نهضت سواد آموزی، صندوق بازنشستگی کشوری ودانشجویان حضورداشتند ابتدادکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به حضار نکاتی را پیرامون بهداشت ، پیشگیری از بیماریهای واگیر و درراس آن غیرواگیر، مشارکت اعضای خانه مشارکت مردم در نهادینه سازی برنامه های سلامت و ارتقای سطح سواد سلامت شهروندان و همچنین همکاری اعضا یادآورشد.
پس از بیان بیوگرافی دستور العمل خانه مشارکت مردم در سلامت توسط مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان، نماینده خانه مشارکت تعیین گردید و مقرر شد طی جلسه مورخ 9/11/97 ضمن معرفی رزومه افراد داوطلب جهت انتخاب رئیس خانه مشارکت ، انتخابات انجام و شخص تعیین شود. در پایان CDکتب خودمراقبتی به مدعوین تحویل شد.