برگزاری جلسه آموزشی وتقدیر و تشکر از خیرین سلامت
برگزاری جلسه آموزشی وتقدیر و تشکر از خیرین سلامت
جلسه آموزشی وتقدیر از خیرین سلامت ،درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
عنوان آموزشی این جلسه در خصوص خودمراقبتی در بحرانهای نظامی و بیماری های منتقله از پشه آئدس بوده ودر ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم به مدعوین در خصوص فعالیت خیرین سلامت و انتقال مطالب آموزشی توسط رابطان سلامت به خانوارهای تحت پوشش مطالبی ارائه نمود.
آموزش در خصوص خودمراقبتی در بحرانهای نظامی توسط مهندس کریم کارشناس کاهش خطر دربلایا و حوادث و بیماری های منتقله از پشه آئدس توسط میرعمادی کارشناس بیماری ها از مطالبی بود که ارائه شد.
تقدیر از خیرین سلامت ،از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد.
لینک کوتاه خبر :