برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی
برگزاری جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی
جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی در سالن اجتماعت فرماتداری سمنان برگزار شد.
جلسه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از خودکشی در سالن اجتماعت فرماتداری سمنان برگزار شد.
با توجه به اهمیت موضوع آسیبهای اجتماعی و خودکشی، جلسه ی با حضور دانایی فرماندار، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، ریاست و کارشناسان بهداشت محیط و روان مرکز بهداشت سمنان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه روند اقدام به خودکشی ومرگ ناشی از آن و فعالیتهای مرکز بهداشت سمنان مورد بررسی قرار گرفت .
همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته مربوطه در فرمانداری سمنان ارایه و بر حضور جدی تر سایر ادارات دراین جلسه و طرح موضوع در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان تأکید شد.
لینک کوتاه خبر :