برگزاری جشن نیمه شعبان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جشن نیمه شعبان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری جشن نیمه شعبان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

جشن میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) ،در سالن سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

این برنامه باحضور دکتر معانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان و کارکنان برگزار و قرائت شعر دراوصاف حضرت مهدی(عج)، پخش کلیپ مولودی ازمهمترین عناوین این جشن بود.

درپایان ،ضمن پذیرایی از دعوت شدگان ، شاخه های گل نرگس تقدیم آنان شد.

  • کد خبر : 60844
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *