برگزاری جشنواره غذا در مرکز سلامت مهر
برگزاری جشنواره غذا در مرکز سلامت مهر
به مناسبت هفته سلامت جشنواره غذا با هدف غلبه بر ديابت در تاريخ 7/2/95 در محل مركز سلامت مهر برگزار شد.
به مناسبت هفته سلامت جشنواره غذا با هدف غلبه بر ديابت در تاريخ 7/2/95 توسط پرسنل مركز سلامت مهر با حضورخانم دكتر ميرشاهي،آقاي دكتر سبزه پرورو خانم دكتر جراحي در محل مركز سلامت مهر برگزار شد. در طي اين جشنواره كارشناس تغذيه مركز سركار خانم ابراهيمي در مورد غلبه بر ديابت نكات تغذيه اي را بيان كردند. در آخر نيز كمك هاي نقدي جهت اهدا به بيماران كليوي جمع آوري شد.
لینک کوتاه خبر :