برگزاری اولین جلسه مسئولین مراکز در سال 95
برگزاری اولین جلسه مسئولین مراکز در سال 95
اولین جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی در سال 1395 در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
اولین جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی در سال 1395 در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
نظر به اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت و ارتقای بیش از پیش شاخصای بهداشتی ،در این جلسه موضوعات دستورالعمل راهنمای سامانه سیب ویژه پزشک،مراقب سلامت ، بهورز ،اجرای دقیق تر ثبت اطلاعات در پرونده سلامت،ارئه خدمت به مردم و ثبت در سامانه سیب مطرح و مدعوین نظرات و پیشنهادات خودرادر هرچه بهتر ارائه خدمات بهداشتی درمانی اعلان نمودند.
لینک کوتاه خبر :