برگزاری اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت

برگزاری اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت

برگزاری اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت

اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت با شعار غلبه بردیابت درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

اولین جلسه درون بخشی هفته سلامت با شعار غلبه بردیابت درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان براهمیت بیماری دیابت ، راههای شناخت، پیشگیری ویکی از عوامل خطر در سلامت انسان یادو تاکید بر شناساندن این بیماری به مردم شد. دراین جلسه که مسئولین واحدهای ستادی حضور داشتند هرکدام نظرات و پیشنهادات خودرادر هرچه بهتر برگزار شدن این هفته اعلان و راهکارهای ضروری اتخاذ گردید.جلسه بعدی باموضوع فوق در جلسه برون بخشی هفته سلامت مطرح و نسبت به اجرای برنامه ها در هفته سلامت اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.
  • کد خبر : 6871
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی