برگزاری اولین جلسه بازآموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه

برگزاری اولین جلسه بازآموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه

برگزاری اولین جلسه بازآموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه

 

اولین جلسه باز آموزی بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این برنامه توسط دکترشریف، پزشک مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری و ژنتیک، بهشتیی کارشناس سلامت روان مهدیشهر و شریعتمداری مربی مرکز بهورزی با عناوین کلیات اچ. آی .وی ، مهارتهای ده گانه زندگی و بهداشت و ایمنی آب جهت بهورزان و بهبخشان تشکیل شد.

در جریان برگزاری کلاس با حضور احسانی مدیر مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت  دررابطه با ارتقای کیفی و کمی شاخصها و عملکرد بهورزان در ارائه خدمات بهداشتی صحبت شد.

 

  • کد خبر : 56114
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *