برگزاری اردوی سیاحتی آموزشی جهت پیام گزاران سلامت ادارات در منطقه پرور.
برگزاری اردوی سیاحتی آموزشی جهت پیام گزاران سلامت ادارات در منطقه پرور.
اردوی سیاحتی آموزشی جهت پیام گزاران سلامت ادارات در منطقه پرور برگزار شد.
به مناسبت "هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن " اردوی یک روزه سیاحتی آموزشی با همکاری ادارات هلال احمر-محیط زیست ،مخابرات و مرکز بهداشت شهرستان سمنان جهت پیام گزاران سلامت ادارات مستقر در شهرستان سمنان در منطقه حفاظت شده پرور در تاریخ 12 / 02 / 1402برگزارگردید.
اطلاع رسانی هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن ،آموزش در خصوص نحوه پیاده روی و بقاء در طبیعت توسط کارشناس محترم محیط زیست و برگزاری مسابقه به همراه اهدای جوایز توسط اداره مخابرات- اطلاع رسانی هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن از دیگر برنامه های این مراسم بود
لینک کوتاه خبر :