برپایی استگاه سلامت درمسجد امام(ره)بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

برپایی استگاه سلامت درمسجد امام(ره)بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

برپایی استگاه سلامت درمسجد امام(ره)بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

تیم مراقبتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان خدمات بهداشتی ارائه داد.

دراین برنامه آموزش گروهی باعناوین اچ آی وی و آنفلوانزا ، توزیع پمفلتهای بهداشتی، اندازه گیری فشارخون و تست سریع اچ آی وی انجام شد.

همچنینی عناوین پویایی جمعیت و اهمیت فرزند آوری ،از دیگر برنامه های این تیم بود.

حاضرین درتیم :دکترسنگسری، خانمها کردوالی، عسگری فر، ذوالفقاری ،نظری واقای صائمی  بودند.

  • کد خبر : 59938
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *