برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.
برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.
این برنامه توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در استادیوم تختی برگزار و دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان سخنران این مراسم بود.
برنامه پیاده روی کارکنان ادارات در استادیوم تختی سمنان برگزار شد.
این برنامه توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در استادیوم تختی برگزار و دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان سخنران این مراسم بود.
وی گفت:"دیابت از بیماریهای قابل اهمیت بوده و بنا به شعار امسال باید اطلاعات مهمی را در مورد این بیماری داشته باشیم. پیاده روی از مهمترین آیتم های سلامت فرد بوده و تحرک بدنی جایگاه ارزنده ای را در بهداشت فرد و سلامتی دارد." تبلیغات محیطی بیماریها و معرفی سفیران سلامت بوسیله بروشورو استند به نمایش گذاشته شد.
لینک کوتاه خبر :