برنامه آموزشی پیرامون سرطان ، فشار خون و دیابت در مسجد محمدیه

برنامه آموزشی پیرامون سرطان ، فشار خون و دیابت در مسجد محمدیه

برنامه آموزشی پیرامون سرطان ، فشار خون و دیابت در مسجد محمدیه

برنامه آموزشی پیرامون سرطان ، فشار خون و دیابت در مسجد محمدیه برگزار شد.

برنامه آموزشی پیرامون سرطان ، فشار خون و دیابت در مسجد محمدیه برگزار شد. نظر به اهمیت خودمراقبتی اقشار مختلف جامعه ، همکاران واحد بیماریهای مرکز بهداشت سمنان در مسجد محمدیه حاضر و نسبت به آموزش و ارتقای آگاهی نمازگزاران اقدام نمودند. راههای پیشگیری از سرطان ، خودمراقبتی خود و افراد خانواده ، موازین و گامهای حفظ سلامت ، اندازه گیری فشارخون و کنترل مرتب ، کاهش مصرف قند، شکر ، نمک و چربی دربرنامه غذایی و تحرک بدنی از اهم عناوین آموزشی این برنامه بود.
  • کد خبر : 11274
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی