بازدید و تقدیر دکتر بهرامی فرماندار سمنان ازمرکزبهداشت شهرستان س

بازدید و تقدیر دکتر بهرامی فرماندار سمنان ازمرکزبهداشت شهرستان سمنان

بازدید و تقدیر دکتر بهرامی فرماندار سمنان ازمرکزبهداشت شهرستان سمنان

 

دکتر بهرامی فرماندار سمنان باحضور درمرکز بهداشت سمنان ،ا زهمکاران تقدیر نمود.

درراستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی  در طی سال بخصوص دردوران کرونا  ،دکتر بهرامی فرماندار سمنان ضمن حضور در واحدهای مرکزبهداشت سمنان از زحمات همکاران در دوره مواجهه با کرونا تقدیر نمود.

شرح عملکرد واحدها توسط دکتر معانی ریاست مرکزبهداشت سمنان حضور فرماندار و شاهب معاونت سیاسی ،امنیتی، اجتماعی فرمانداری سمنان از مهمترین عناوین این بازدید بود. 

  • کد خبر : 39181
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *