بازدید فرماندار سمنان از مرکز اورژانس
بازدید فرماندار سمنان از مرکز اورژانس
دانایی فرماندار سمنان و هیئت همراه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی (115) و مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید کرد.
دانایی فرماندار سمنان و هیئت همراه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی (115) و مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید کرد.
درسومین روز از ایام سال نو، دانایی فرماندار سمنان و هیئت همراه از مرکز 115 و مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدیدکرد.ایشان در صحبتهای خود ضمن عرض تبریک سال نو ، رسالت عزیزان را در تامین سلامتی مردم و مسافرین، ارج نهاده و توفیقات دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان رااز درگاه الهی خواستار شد. دکتر امیدیان رئیس اداره کاهش خطر دربلایا،حوادث و مسئول ستاد نوروزی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار، چگونگی روند کار ،گزارشات و اقدامات انجام شده و عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی (115)رادر طی ایام نوروزی بیان و پیشنهادات و نظرات خود را درهرچه بهتر ارائه خدمات به مصدومین و همچنین زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع)ارائه دادند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز به بیان اقدامات انجام شده در طی ایام نوروز درحوزه بهداشت پرداخت.برهانی مسئول 115 شهرستان سمنان و خانم دکتر سنگسری پزشک 115 نیز نکاتی را مبنی بر چگونگی ثبت گزارشات تلفنی و اعزام مصدومین به بیمارستان بیان داشتند.
درپایان بسته های آموزشی با عناوین نکات ایمنی در سفر، دستمال کاغذی باعناوین پیامهای بهداشتی (ارسالی از معاونت غذا و دارو)،بیماریهای آنفلوانزا، پدیکولوز، تغذیه ، سالمندان و... به مهمانان تقدیم شد.
لینک کوتاه خبر :