اولین کلاس آموزش بهداشت، در محل جدید مجموعه فرهنگی امید خانواده (پارک شهروندی)

اولین کلاس آموزش بهداشت، در محل جدید مجموعه فرهنگی امید خانواده (پارک شهروندی)

واحد مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت سمنان دراولین کلاس آموزشی محل جدید مجموعه فرهنگی امید خانواده حضور یافت.

            اولین کلاس آموزش بهداشت، در محل جدید مجموعه فرهنگی امید خانواده (پارک شهروندی)

 

واحد مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت سمنان دراولین کلاس آموزشی محل جدید مجموعه فرهنگی امید خانواده حضور یافت.

فراگیران این کلاس آموزشی دانش آموزان پسر کلاس سوم مدرسه شاهد، نکات بهداشتی پیرامون بیماریهای شایع فصل زمستان رادریافت نمودند.

 

مربی آموزشی مرکز بهداشت دراین کلاس اشاره نمود":باتوجه به شروع فصل زمستان راههای پیشگیری از سرماخوردگی، آنفلوانزا، آسم و آرژی مهمترین مسئله بوده و همه باید ازراههای انتقال بیمارهای مورد نظر آگاهی داشته باشیم. رعایت بهداشت فردی درانتقال بیماریها نقش داشته و درصورت ابتلا به بیماری باید نکات آموزشی و دارویی پزشک را گوش فراداده و درمان را تاپایان ادامه دهیم. "

صائمی،باتوجه به اهمیت حوادث در مدارس تاکید کرد":مراقبت ازخود درهنگام بازی ، عبور از پله ها، پرهیز از حوادثی ازجمله سقوط،لغزیدن، رفت و آمد از مدرسه و منزل  راخاطر نشان کرد."

درپایان به تعدادی از عزیزان که به سوالات مطرح شده پاسخ درست دادند هدایایی به رسم یادبود اهداشد.

این برنامه آموزشی مانندسالهای قبل توسط کارشناسان مرکز بهداشت درمحل جدید به آدرس سمنان، بلوار معلم جنب خیابان شهید قندی  به اجرادرمیاید.

  • کد خبر : 19929
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی