اولین کارگاه آموزشی و توانمندسازی سفیران سلامت برگزار گردید.

اولین کارگاه آموزشی و توانمندسازی سفیران سلامت برگزار گردید.

اولین کارگاه آموزشی و توانمندسازی سفیران سلامت برگزار گردید.

در راستای اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، در خصوص اجرای ملی برنامه خودمراقبتی اولین کارگاه آموزشی و توانمندسازی سفیران سلامت در تاریخ 24/11/1394 با حضور 72 نفر از داوطلبان/سفیران سلامت برگزار گردید.

در راستای اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، در خصوص اجرای ملی برنامه خودمراقبتی اولین کارگاه آموزشی و تونمندسازی سفیران سلامت در تاریخ 24/11/1394 با حضور 72 نفر از داوطلبان/سفیران سلامت برگزار گردید. در این کارگاه سخنرانان در خصوص توانمندسازی داوطلبان سلامت با ترویج خودمراقبتی و اصلاح سبک زندگی سالم مطالبی را جهت پیشگیری اولیه ازبیماریها وکاهش ابتلا به بیماری غیرواگیر و واگیر ارائه نمودند. در ابتدای برنامه جهت حساس سازی و اجرای برنامه خودمراقبتی کلیپ برنامه خودمراقبتی جهت کلیه داوطلبان سلامت پخش گردید. همچنین اولین کتاب راهنمای خودمراقبتی خانواده با عنوان خودمراقبتی درناخوشی های جزیی بین سفیران/داوطلبان سلامت توزیع وآموزش نحوه استفاده از کتاب ارائه گردید. لازم به ذکر است این کارگاه با همکاری کارشناسان آموزش بهداشت و جلب مشارکت مردمی ستاد شهرستان سمنان برگزار گردید.
  • کد خبر : 6229
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی