اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی
اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی
برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان
برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان
اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی درسال 96،در سالن اجتماعت فرمانداری سمنان برگزار شد.
دانایی فرماندار و رئیس کارگروه ،ضمن خیر مقدم، به بیان اهمیت موضوع سلامت در جامعه پرداخت.سازمان دامپزشکی شهرستان سمنان عملکرد آن حوزه را درمورد بیماریهای مشترک انسان و دام بیان و سپس مرکز بهداشت سمنان گزارش و عملکردهای آن سازمان راباموضوع بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی شرح داد. مدیران و نمایندگان ادارات استانی و شهرستانی نظرات و پیشنهادات خودرا پیرامون موضوع سلامت بیان و تصمیمات لازم دراین مورد اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :