اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان

اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان

اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان

اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان درتاریخ 12/7/95 در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.

اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان اولین جلسه آموزشی بازگویی روانشناختی پرسنل اورژانس سمنان درتاریخ 12/7/95 در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد. هدف از تشکیل این جلسه کاهش و مدیریت استرسهای شغلی در این قشر از افراد خدوم عرصه بهداشت و درمان بود.تعداد 20 نفر از همکاران 115 به مبحث آموزشی آقای مداح کارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت سمنان گوش فرادادند.سلطانی مسئول بهداشت روان شهرستان گفت :"اصول و هدف از بازگویی روانشناختی دراین گروه افراد مهم بوده و از یکی از همکاران درخواست نمود تا به بیان خاطره ای از یک صحنه وحشتناک در عملیات نجات بپردازد." این مرکز آمادگی خودرا برای ادامه این جلسات بشکل تخصصی اعلان نمود.
  • کد خبر : 9572
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی