اهمیت به سلامت مردم در مصلای نماز جمعه-1/2/96

اهمیت به سلامت مردم در مصلای نماز جمعه-1/2/96

مرکز بهداشت شهرستان سمنان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه نمود.

اهمیت به سلامت مردم در مصلای نماز جمعه-1/2/96 مرکز بهداشت شهرستان سمنان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه نمود. دراولین روز هفته سلامت باشعار"زندگی سالم بانشاط و امید"مرکز بهداشت شهرستان سمنان باهمکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی ،نمازگزاران مصلای نماز جمعه رااز نظر افزایش بیماری فشارخون چک نمودند. این افراد که بشتر سالمند بودند با توضیح بیوگرافی بیماری و مراقبتهای پزشکی دریافتی توسط پزشکان مرتبط ،از نظر افزایش فشارخون بررسی شده و آموزشهای لازم را مبنی برخود مراقبتی دریافت نمودند. نمایش استندهای مربوطه به بهداشت ، حضور سفیران و مراقبین سلامت در ایستگاه سلامت و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و توزیع بروشورهای بهداشتی و لوح فشرده مضامین بهداشتی از اهم این اقدامات بود.
  • کد خبر : 12134
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی