اعزام نیروی مراقبت بیماریها به مرقد امام (ره)
اعزام نیروی مراقبت بیماریها به مرقد امام (ره)
نیروی مراقبت بیماریها، به مراسم سالگرد حضرت امام (ره) اعزام شد.
این اقدام بمنظور بیماریابی، نمونه گیری، توزیع پمفلتهای بهداشتی همراه باآموزش بهداشت، کلرسنجی و نظارت برتوزیع موادغذایی انجام شد.
این اقدام همه ساله توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالگرد معمارکبیرانقلاب اسلامی انجام میشود.
لینک کوتاه خبر :