آموزش در صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیریت استان سمنان
آموزش در صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیریت استان سمنان
مرکز بهداشت شهرستان سمنان در همایش تغذیه سالم جهت بازنشستگان شرکت نمود.
آموزش در صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیریت استان سمنان
مرکز بهداشت شهرستان سمنان در همایش تغذیه سالم جهت بازنشستگان شرکت نمود.
نظر به اهمیت ارتقای سلامت سالمندان و پیشکسوتان سازمانهای شهرستان سمنان ، مرکز بهداشت سمنان اقدام به آموزش موازین و اصول بهداشتی دردوران سالمندی درمحل خانه مهر بازنشستگان کشوری پرداخت.
دکترنورانی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت ،نکات مهمی را مورد خودمراقبتی بیان و به سوالات عزیزان پاسخ گویی شد.
دکتر برزگر دندانپزشک، موازین بهداشتی در استفاده از پروتز مصنوعی دندان در سالمندان رابیان داشت. مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) نیز باآموزش خطرسنجی بیماریهای غیرواگیر، خودمراقبتی،خدمات قابل ارائه بهداشتی درمانی به سالمندان، سفیران و گروه خودیار، اطلاعات بهداشتی آنانرادر سامانه سیب وارد نمودند.علیشاه کارشناس تغذیه هرم و گروههای غذایی را آموزش داد.
درپایان به تعدادی از بازنشستگان که به سوال بهداشتی باموضوع التور پاسخ صحیح دادند هدایایی به رسم یادبود اهداشد.
لینک کوتاه خبر :