آموزش خود مراقبتی درجوانان دردانشگاه فرهنگیان الزهرا(س).
آموزش خود مراقبتی درجوانان دردانشگاه فرهنگیان الزهرا(س).
خود مراقبتی درجوانان، توسط مرکزبهداشت شهرستان سمنان دردانشگاه فرهنگیان الزهرا(س) آموزش داده شد.
دراین برنامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان پیرامون اهداف برنامه سفیران سلامت دانشجویی باهدف ارتقای سلامت دانشجویی ودکتردوستمحمدی مسئول جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس خانواده درخصوص ازدواج و انتخاب همسر و سپس مهندس کریم کارشناس کاهش خطر بلایاوحوادث نکاتی را مبنی بر خودمراقبتی در بحرانهای نظامی، کیف اضطراری، خفگی باگاز منواکسید کربن و درپایان شکوری کارشناس لسامت روان آموزشهای لازم را دررابطه با استرس و اضطراب ارائه دادند.
اطلاع رسانی پویش ملی ایدز نیز انجام گردید.
لینک کوتاه خبر :