برگزاری دوره آموزشی برنامه های اجرایی سلامت درمدارس.

                  برگزاری دوره آموزشی برنامه های اجرایی سلامت درمدارس.

                  برگزاری دوره آموزشی برنامه های اجرایی سلامت درمدارس.

این دوره توسط سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان و با تدریس کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار و قدیر ، کارشناس مسئول سلامت نوجوانان ، جوانان و مدارس پیرامون مهمترین برنامه های اجرایی سلامت درمدارس،معاینات دانش آموزان و باجان کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه بابیماریها مبنی بر اهمیت ایمنسازی درمدارس، پیشگیری و درمان پدیکلوز و نیز بیماری آبله مرغان وعلیشاه کارشناس تغذیه ،مطالبی را پیرامون اهمیت تغذیه درمدارس، مکمل یاری و مواد غذایی سالم ایراد نمودند.

  • کد خبر : 58553
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *